Gratis bezorgd vanaf €100 | Klantbeoordeling: 9 | Service tot: 22:00 uur

Annuleren en Retourneren

Indien u uw bestelling na plaatsing van de order wilt annuleren of wijzigen, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Tel: 0628982444. Buiten kantoortijden 06 55367068. Of een mail te sturen naar info@sanisplash.nl Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met uw op om de bestelling naar uw wensen aan te passen. Op de site vermelde levertijden zijn slechts een indicatie. Deze kunnen continue veranderen door verkoop en binnenkomende goederen. Wij proberen de gegevens zo actueel mogelijk te houden, maar er kan altijd vertraging optreden. Daarom bellen of mailen wij u altijd als uw bestelling klaar is voor aflevering/afhalen.


Retourneren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en ongemonteerd geretourneerd worden, in originele verpakking. Op de originele verpakking mag niet geschreven zijn. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retour kosten voor uw rekening.Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de schade in rekening te brengen. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier ( zie einde algemene voorwaarden). De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument

Retourneer termijn

Het termijn waarop u artikelen kunt aanmelden voor retourneren is gesteld op 14 dagen (vanaf dag van ontvangst), hierna heeft u 14 dagen om het artikel te retourneren U dient via onze klantenservice info@sanisplash.nl een retouraanvraag in te dienen waarna u een retourcode ontvangt. Goederen dienen onbeschadigd, ongebruikt, ongemonteerd en in de originele verpakking retour te worden gestuurd. Voor artikelen die speciaal voor u besteld of vervaardigd zijn, hieronder vallen o.a onderdelen, binnenwerken, speciale glaswanden en glaswanden anders dan helder glas, speciaal voor u vervaardigde meubelen en waskommen.geldt dat wij deze nier retour kunnen nemen

Het artikel dient onder de volgende voorwaarden retour gestuurd te worden Binnen 14 kalenderdagen na levering dient de koper te hebben aangegeven dat hij van de koop afziet of de koper heeft het product binnen deze termijn geretourneerd; Compleet en onbeschadigd; Ongebruikt (uitproberen mag wel zoals in de winkel) en niet gemonteerd; In de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden); Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de schade in rekening te brengen

Retourneringstermijn overschreden

Voor artikelen die de Retourneringstermijn hebben overschreden vervalt het recht van retournering. Wel kunnen wij in overleg proberen een oplossing voor u te vinden. Onze klantenservice kan u hierover adviseren. info@sanisplash.nl of 0628982444 / 06 55367068

Retourneringskosten

Tenzij in het geval van b.v. gebreken aan de aan uw geleverde artikelen, komen de retourkosten voor uw rekening.Aan retour zenden zijn kosten verbonden, Sanisplash vergoed alleen de artikelen en de verzending van deze artikelen "heen" Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor zijn rekening, met een minimum van € 6,95 voor kleine zendingen tot € 99 voor grotere zendingen. Indien wij een artikel ongefrankeerd terug ontvangen zullen wij de werkelijke kosten van de vervoerder bij u in rekening brengen.

Persoonlijk retour brengen naar ons filiaal

U kunt ten alle tijden tijdens de opening van ons filiaal de artikelen persoonlijk komen retourneren. U dient dan wel de retourcode te overleggen, daar wij zonder retourcode geen artikelen kunnen terugnemen.

Afhandeling retourartikelen

Nadat wij de artikelen retour hebben ontvangen krijgt u hiervan een bevestiging. Na controle van het geretourneerde artikel zullen wij binnen 2 weken uw geld terugstorten of een nieuw artikel aan uw leveren. Afhankelijk van het nieuw te leveren artikel kan dit 1 tot 2 weken in beslag nemen.