Gratis bezorgd vanaf €100 | Klantbeoordeling: 9 | Service tot: 22:00 uur

Garantie & Klachten

Sanisplash verklaard hiermee dat al onze producten die aan u geleverd worden voldoen conform de vermelde specificaties. Wij leveren al onze producten conform de door de fabrikant gestelde garantie termijn. Uiteraard volgens de wettelijke rechten.
Het is voor ons belangrijk om te weten of u tevreden bent met onze service en producten. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben zullen wij onze uiterste best doen deze naar u tevredenheid af te handelen.

U kunt uw klachten melden via ons email adres info@sanisplash.nl Wij zullen per ommegaande reageren op de ontvangst van de mail. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht zullen wij inhoudelijk reageren op uw melding en samen met u naar een eventuele oplossing zoeken. Wij zien een klacht niet als iets negatiefs maar als een redenen onze service en producten nog meer te verbeteren.

Bent u niet tevreden over de manier waarop wij met u hebben gecommuniceerd of bent u niet tevreden over de wijze waarop uw artikel bij u is geleverd, verzoeken wij u een email te sturen in het formulier, anders: info@splash.nl U kunt natuurlijk ook schriftelijk reageren door een schrijven te sturen naar het onderstaande adres:
Sanisplash
t.a.v. klantenservice
Meerstraat 30
5222 BM s-´Heeswijk Dinter

Neem contact met ons op



Garantiebewijs.

Om aanspraak te kunnen maken op het garantie termijn verzoeken wij u de factuur goed te bewaren, dit is namelijk uw bewijs die de garantie binnen de gestelde tijd gegarandeerd.

Defecten aan uw product

Meld u defecten aan uw product zo snel mogelijk maar uiterlijk
(binnen 48 uur) aan onze klantenservice info[@]sanisplash.nl Onze klantenservice zal de melding in behandeling nemen en u ontvangt een registratiecode..Wij houden u verder op de hoogte van de verdere procedure. U kunt vervolgens uw product gratis retour zenden door middel van de bij geleverde retourenvelop die bij het nieuwe geleverde artikel wordt meegestuurd of bij ons filiaal terug brengen.
LET OP als wij het kapotte artikel niet terug ontvangen zullen wij u het nieuwe gestuurde artikel in rekening brengen.. LET OP de garantie vervalt bij ondeugdelijke installatie of door reparatie door derden.

Reparatie

Vervanging van een product wordt door de fabrikant of Sanisplash uitgevoerd mochten er reparaties nodig zijn gaat dit altijd in overleg met de fabrikant of sanisplash en in overleg met de klant. Hierdoor behoud u de garantie en staan wij garant voor een vakkundige uitvoering. U kunt vervolgens uw kapotte product gratis retour zenden door middel van de bij geleverde retourenvelop die bij het nieuwe geleverde artikel wordt meegestuurd of bij ons filiaal terug brengen
.LET OP als wij het kapotte artikel niet terug ontvangen zullen wij u het nieuwe gestuurde artikel in rekening brengen. .U dient er rekening mee te houden dat sommige producten retour moeten voor reparatie en u dit product tijdelijk zult moeten missen.

Herroepingsrecht

U heeft ten alle tijden het recht om een product binnen 14 dagen te retourneren.(ingaande dag van ontvangst). Dit mag zonder opgave van redenen. Het artikel dient onbeschadigd, ongemonteerd, ongebruikt en bij voorkeur in de originele verpakking te worden terug gezonden. Wij verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice, die u een retourcode geeft zodat wij kunnen zorgen voor een verdere afhandeling. Bij het persoonlijk terugbrengen van het product in ons filiaal vragen wij om deze retourcode. Zonder deze code kunnen wij het product helaas niet retour nemen. Na terugzending van het product zullen wij het aankoopbedrag binnen 30 dagen aan u retourneren. Indien u de zending ongefrankeerd verstuurd zullen wij u de kosten in rekening brengen. Speciaal voor uw bestelde of vervaardigde artikelen, en artikelen boven de 350 euro kunnen helaas niet retour gezonden worden.

Afhandeling termijn

Sanisplash streeft er naar om alle handelingen binnen 14 dagen te hebben afgehandeld.

Installatie

Indien er transportschade of fabricage fouten voorkomen op u product ( dient u dit binnen 48 uur na levering te melden) en zal dit product opnieuw geleverd dienen te worden (uitgesloten van vervanging zijn schades ontdekt na installatie van product )Dit zal zo spoedig mogelijk na retourzending worden bewerkstelligd. Sanisplash neemt geen verantwoordelijkheid of draagt geen kosten die te doen hebben met het inhuren van derden voor installatie c.q. reparatie die hun werk tijdelijk niet voort kunnen zetten. Sanisplash zal dus nooit verwante kosten vergoeden indien een geleverd product gebreken blijkt te hebben.